WAANZINNIGE woensdag! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jeugdkamp 2015 - WaarBenJij.nu WAANZINNIGE woensdag! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jeugdkamp 2015 - WaarBenJij.nu

WAANZINNIGE woensdag!

Blijf op de hoogte en volg Jeugdkamp 2015

22 Juli 2015 | Nederland, Boxtel

Onze woensdag begon echt WAANZINNIG! Al jullie lieve meiden lagen namelijk lekker vroeg te slapen afgelopen nacht. Iedereen begon de dag dus lekker fris en fruitig.

Deze morgen kreeg iedereen de tijd om wat voor zichzelf te doen. En wat doe je dan.. natuurlijk allemaal het dansje oefenen voor de danswedstrijd die aanstaande vrijdag plaatsvindt. Na al dat dansen begonnen de maagjes te rommelen dus hop hop snel allemaal aan tafel voor een broodje knak.

In de middag werd er tegen elkaar gestreden voor de meeste punten tijdens wat 6-kamp spellen. Zo werden er bijzondere creaties gezien waar Mari van de Ven jaloers op zou zijn tijdens het ‘blind make-uppen’. Ook werden er LP’s geworpen en gingen de meiden glijdend als bowlingbal over de glibberbaan.

Na al die leuke spellen werd het weer tijd voor wat lekkers. Deze avond hollandse pot op het menu met als toetje een ijsje met slagroom en mannas! Hmmmm. Na het toetje was het tijd voor een nog groter toetje.. namelijk de POST! Weer veel blijde gezichtjes vanavond!
Blijde gezichten waren echter een klein beetje verdwenen bij het groepje dat deze avond de afwas moest doen.. hier was namelijk echt sprake van een duidelijk ‘after-dinner dip’. Het duurde even, maar goed ook zij maken zich inmiddels klaar voor de WAANZINNIGE pyjamadisco.

Hier nog een paar weetjes van de dag!
-Wist je dat… er op jeugdkamp 2015 een nieuwe haartrend is ontstaan! De strakke knot is helemaal back!
-Wist je dat… we vandaag tijdens het haren vlechten veel ongenodigde gasten hebben ontdekt ☹
-Wist je dat… de meiden erg enthousiast reageren als er reacties op de verslagjes komen.
-Wist je dat… Ida-marie ook met dit weer met een coltrui buiten zit.

Liefs, de leiding & de meiden

• 22 Juli 2015 - 20:50

H.Ans Bart Floor:

Wat waanzinnig leuk om weer een verslag van jullie te lezen!!! En dan ook nog wat foto's erbij; helemaal super!!! Veel plezier nog met alle meiden.

• 22 Juli 2015 - 20:52

H.Ans Bart Sara:

.......En ook nog een knuffel van je zusje Sara!!!

• 22 Juli 2015 - 21:25

Erik En Wendy:

Heel Fijn om te horen dat iig de nachtrust goed was! Maar willen jullie de bereden politie van Boxtel die ongenodigde gasten aub laten arresteren. Bah bah.
    Maar kriebels of niet, nog heel veel plezier. De helft zit er al op.

• 22 Juli 2015 - 21:28

Frits,Trea En Bart:

Wat weer een leuk verslag en foto's. Het plezier spat er vanaf. Het weer werkt ook nog goed mee. Welterusten voor straks en graag genieten wij weer mee van de avonturen die jullie morgen weer gaan beleven. Groeten voor iedereen.

• 22 Juli 2015 - 21:41

Ilse:

En weer een geweldig leuke dag achter de rug !!
    Super leuk om te lezen hoe jullie dagen daar in Boxtel gevuld zijn.
    Elke dag brengt toch steeds weer iets nieuws !!

Mijn petje af voor al die energie, creativiteit en enthousiasme van de leiding !!

Nu op naar weer een nieuwe gezellige dag morgen.....

Een dikke knuffel voor iedereen !!

En een extra dikke knuffel voor Evi en Suus xxxxx

• 22 Juli 2015 - 22:04

Wendy:

He hallo, ik lees niks meer over rock and roll, jullie laten ze toch wel elke dag een keer twisten he? Als ik zo die leuke verslagen lees is daar helemaal geen tijd voor

• 22 Juli 2015 - 22:41

Ton, Jet, Jens En Lynn:

Wat ontzettend leuk om alle verslagen te lezen en de foto's te bekijken. Zo te zien is het wel heeeel gezellig daar. Veel plezier nog met z'n allen!
    Groetjes Ton, Jet, Jens en Lynn

• 22 Juli 2015 - 22:47

Cynthia:

Zo te lezen en aan de foto's te zien, vermaken de meiden zich prima!

Hopelijk slapen de meiden vanavond weer als roosjes, en heeft de nachtwacht een makkie vannacht.
    Ik wens jullie allemaal nog heel veel plezier!

Groetjes aan iedereen....
    En een dikke kus voor Fenna en Mikki!

• 22 Juli 2015 - 23:46

Rob, Sandra En Bart:

Klinkt allemaal erg leuk en gezellig!
    En complimenten ook voor de koks in de keuken! Wat worden de meiden steeds lekker verwend!
    Ik mis alleen wat foto's van de pyama-disco ;)

Heel veel plezier allemaal!

groetjes aan allemaal!
    en een hele dikke knuffel voor Romy!

• 23 Juli 2015 - 00:40

Patricia:

Hé hallo Samen !

Super leuk allemaal.
    Als ik dit allemaal weer lees denk ik; wat heb ik dat vroeger toch gemist...
    Jullie treffen het met het weer, niet te heet en niet te koud, ideaal kampweertje lijkt me!
    Rock aroud the clock lady's !

Dikke kus voor Dewi en Ellis -x-

Ps: Zet de kachel ff aan voor Ida

• 23 Juli 2015 - 01:04

Marleen En Michiel:

Leuk hoor, alle activiteiten tot nu toe. maak er nog een paar leuke dagen van! Tinus mist Anne-Sophie wel en het is echt stil in Lithoijen zonder al die meiden.. we horen morgen wel weer meer! X

• 23 Juli 2015 - 09:08

Stefan En Antoinette:

zo te lezen en te zien vermaken al die meiden zich prima.
    het ziet er allemaal wel heel gezellig uit

hier is het wel heel erg saai zonder de dames

onze complimenten voor alle leiding jullie hebben het weer perfect voor elkaar.

geef die dames van ons maar een dikke knuffel.

groetjes aan iedereen en tot zaterdag

xx

• 23 Juli 2015 - 09:36

Mark, Moniek, Jens, Suze En Lot:

Wat een gezelligheid daar allemaal in Boxtel. Er zijn hier twee meisjes stikjaloers...
    We wensen jullie allemaal nog een paar leuke dagen toe met vooral heel veel genieten....
    groetjes Mark, Moniek, Jens, Suze en Lot

• 23 Juli 2015 - 13:43

Teunsas:

Mirthe ik bugin je nu tog wel en beetju te misen xxxxxxteunsas

• 23 Juli 2015 - 13:45

Roel En Hanneke:

Hallo dames,

Zoals wij in jullie leuke verslagen kunnen lezen hebben jullie ontzettend veel plezier.
    En wat hebben jullie een geluk met het weer.
    Geniet er nog van met zn allen.

Groetjes Roel en Hanneke

• 23 Juli 2015 - 15:29

Andre Sandra En Mike:

Hoi meiden en leiding, wat is het bij jullie toch super gezellig als ik dit allemaal zo lees. Wij worden er een beetje jaloers op, maar ook ontzettend blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Vervelen komt bij jullie niet aan bod. En dan ook nog het mooie weer. Jullie hebben het verdiend. Gunnen jullie de leiding ook een beetje nachtrust want dat is maar minimaal als ik dat zo hoor. En jullie moeten toch wel moe zijn na zo'n intensieve dagen. wij wensen jullie allemaal nog heel veel plezier de komende dagen en tot zaterdag.

Groetjes Andre, Sandra en Mike

• 23 Juli 2015 - 15:39

Cindy :

Hoi Sarah zo te zien en te lezen hebben jullie het weer kei leuk met zn alle ! Helaas al weer bijna afgelopen geniet er nog van. Dikke knuffel uit lith

• 24 Juli 2015 - 15:52

Nancy Walter En Tom:

Hallootjes,
    Ik dacht eigelijk dat jullie met genoeg meiden op kamp waren, laat die ongenodigde gasten maar buiten heb je alleen maar last van.
    Kei leuk om elke dag even het verslag door te lezen, krijg je toch echt wel een beeld hoe het daar eraan toe gaat, ik zou toch echt niet willen ruilen met jullie als leiding helemaal TOP wat jullie allemaal doen.
    Meiden geniet nog allemaal van jullie laatste avond, morgen staan wij alweer op de stoep om jullie op te halen.
    Groetjes aan Sanne, van papa die het geknuffel mist van sanne, mama en lieve broer Tom die ook gevlogen is vond het maar stil en saai hier.

TOT MORGEN